Vi vill att du skall vara nöjd!

När du handlar en vara hos oss på Bikepart skall du bli nöjd, om du inte känner att vi har levererat en bra produkt till oss så vill vi gärna hitta en lösning på detta. Vi följer lagstadgad distansköplagen som ger dig som kund 14 dagars returrätt när du handlar här på vår webbshop. Läs här nedan om vad som gäller med returer och reklamationer.

Mer info kring returer och reklamationer hittar du under köpvilkoren som finns här på webbsidan.

Retur / Ånger

Önskar du göra en retur på något av det du köpt så skickar du bara tillbaka den tillsammans med returformuläret som du fick bifogat med din beställning. Du har alltid rätt att göra en retur inom 14 dagar från det att du tog emot delen, oavsett anledning.

Skulle du ha tappat bort ditt returformulär så finns det även för utskrift här ->

Läs längst ner på sidan VAR och HUR du skickar paketet till oss.

Reklamation:

Gäller det reklamation eller felskick från vår sida, fyll i formuläret till höger och invänta ett svar på hur vi vill hantera just ditt ärende.

Hur du skickar till oss:

Det är viktigt att du skickar tillbaka delen DIREKT till vår adress, alltså inte via ett ombud. Måste vi hämta delen hos ett ombud så debiterar vi en avgift på 199:- för våra kostnader. Emballera produkten väl så att den inte skadas under transporten till oss.

Skicka delarna till:

Bikepart Trollhättan AB
Industrigatan 1
461 37  Trollhättan

För frågor ang. returer och reklamationer, gå till vårt kontaktformulär här ->